Доставка

Здійснюємо доставку по усій Україні. Відправка вантажу з понеділка по п’ятницю.

 Ваше замовлення буде відвантажено відразу ж після узгодження усіх деталей, і ми постараємося його відправити: 

✓ того ж дня, якщо він був погоджений до 12: 00

✓ наступного дня, якщо замовлення було погоджене після 12: 00

 Подальші терміни доставки залежать від вибраного вами перевізника і місця доставки. 

Способи доставки : 

✓ Нова Пошта (замовлення від 2000грн) 

✓ Нова Пошта кур'єр (замовлення від 2000грн)

✓ самовивіз з точки видачі в с.Голубине, Закарпатської області 

✓ В межах Закарпатської області можлива доставка нашою службою, якщо ви являєтеся нашим постійним клієнтом, або маєте бажання ним стати!

 

 Нова Пошта

 Доставка вантажу упродовж 1-2 робочих днів на Ваше найближче відділення. Відправка щодня.

 Нова Пошта кур'єр 

Доставляємо товар на вказану Вами адресу. Кур'єр зв'яжеться з Вами для уточнення часу доставки.

Доставка нашими курєрськими службами (тільки Закарпатська область)

Доставка здійснюється відносно запланованого маршруту. Перед відгрузкою адміністрація повідомить вам суму та дату доставки.


Детальніше:

Правила отримання замовлення кур'єром Нова пошта 

✓ Кур'єр дзвонить Одержувачеві за 30-60 хвилин до прибуття за адресою, вказаною в експрес-накладній. 

✓ Доставка за адресою здійснюється до 21: 00 у буденні дні і у вихідні дні по спеціальному графіку.

 ✓ Якщо оголошена вартість від 15000 грн або замовлена послуга "Особисто в руки", Одержувачеві необхідно надати паспорт. 

✓ Якщо Одержувач є платником послуг за готівковий розрахунок - гроші оплачуються кур'єрові. 

Загальна вартість до оплати не більше ніж 50000 грн


Рух товару за рахунок покупця, виходячи з тарифів перевізника. 

Самовивезення з с.Голубине

✓ Якщо Ви оформили замовлення і мешкаєте в с.Голубине або має Ви можете самостійно забрати вантаж в точці видачі.

✓Перевірка та видача товару вудбувається , безпосередньо, у пункті відгрузки.

 

Доставка нашим перевізником.

✓Якщо ви знаходитеся в Закарпатській області, та маєте бажання співпрацювати, доставка замовлень від 1000грн відбувається за наш рахунок, у визначений, попередньо маршрутом, день.

✓Перевірка товару відбувається після доставки, та може бути уточнена протягом 2-ох діб після отримання , з адміністрацією SAVMARKET, за контактним телефоном вказаним у накладних, або з вашим торговим представником (для існуючих клієнтів)

 

Через напружену ситуацію тимчасово призупинена доставка товарів в м. Донецьк і м. Луганськ.

Обмежена і затримується доставка по Луганській і Донецькій областям.

 

На що треба звертати увагу при отриманні замовлення?

 - перевіряйте артикули на товарі;

 - перевіряйте кількість місць, чи все видано службою доставки;

 - оглянете коробку на цілісність і переконаєтеся, що її не розкривали. 

 

 

 Важливо знати!

 Шановні покупці! Перевіряйте уважно товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. Поставивши підпис і пішовши з відділення, Ви погоджуєтеся з тим, що товар Вас повністю влаштовує за усіма параметрами. Ми відправляємо товар абсолютно новий і справний. Далі, за нього відповідає транспортна компанія і у разі ушкодження тільки вони Вам виплачують суму страховки за письмовою заявою. Але це тільки у разі пред'явлення претензії при огляді, не йдучи з відділення! Наш магазин не компенсує і не приймає на повернення товари, пошкоджені транспортними.

 

 Що робити, якщо в замовленні виявлено брак або неточності , а доставка відбувалася нашими перевізниками?

Протягом 2-ох днів після отримання вантажу, якщо виникають уточнюючі питання, адміністрація , радо допоможе вам у їх вирішенні.

Звертатися за телефоном , вказаним у накладній!

 

Що робити, якщо коробка пошкоджена, а замовлення на відділенні грузоперевізника?

 Якщо при отриманні Вашого замовлення на відділенні грузоперевозочной компанії Ви виявили, що коробка або товар пошкоджений Вам необхідно:

  1. У співробітника Нової Пошти або ИнТайм узяти бланк і оформити претензію; 2. Необхідно чітко вказати причину, що сталося з вантажем;
  2. Вказати вартість компенсації;

 4.Вантаж не приймати і не оплачувати;

  1. Бланк-претензію необхідно доповнити фотографіями.

 

 Що робити, якщо коробка пошкоджена, а замовлення доставив кур'єр?

 Якщо Ваше замовлення доставив кур'єр і при отриманні, Ви виявили, що коробка або товар пошкоджений Вам необхідно:

  1. У кур'єра узяти бланк і оформити претензію; (Увага! Якщо кур'єр не надає бланк для складання претензії, Вам необхідно подзвонити на гарячу лінію перевізника).
  2. Необхідно чітко вказати причину, що сталося з вантажем;
  3. Кур'єра ні в якому разі не відпускати;
  4. Вантаж не приймати і не оплачувати;
  5. Вказати вартість компенсації;
  6. Бланк-претензію необхідно доповнити фотографіями.

 Після оформлення заяви, співробітник грузоперевізної компанії передає претензію у відділ по роботі з клієнтами, де і прийматиметься рішення. Увага! Заява обробляється від 7 до 10 робочих днів.