Доставка
Здійснюємо доставку по усій Україні. Відправка вантажу з понеділка по п’ятницю.
Ваше замовлення буде відвантажено відразу ж після узгодження усіх деталей, і ми постараємося його відправити:
✓ того ж дня, якщо він був погоджений до 12: 00
✓ наступного дня, якщо замовлення було погоджене після 12: 00
Подальші терміни доставки залежать від вибраного вами перевізника і місця доставки.
Способи доставки :
✓ Нова Пошта (замовлення від 2000грн)
✓ Нова Пошта кур'єр (замовлення від 2000грн)
✓ самовивіз з точки видачі в с.Голубине, Закарпатської області
✓ В межах Закарпатської області можлива доставка нашою службою, якщо ви являєтеся нашим постійним клієнтом, або маєте бажання ним стати!
Нова Пошта
Доставка вантажу упродовж 1-2 робочих днів на Ваше найближче відділення. Відправка щодня.
Нова Пошта кур'єр
Доставляємо товар на вказану Вами адресу. Кур'єр зв'яжеться з Вами для уточнення часу доставки.
Доставка нашими курєрськими службами (тільки Закарпатська область)
Доставка здійснюється відносно запланованого маршруту. Перед відгрузкою адміністрація повідомить вам суму та дату доставки.
Детальніше:
Правила отримання замовлення кур'єром Нова пошта
✓ Кур'єр дзвонить Одержувачеві за 30-60 хвилин до прибуття за адресою, вказаною в експрес-накладній.
✓ Доставка за адресою здійснюється до 21: 00 у буденні дні і у вихідні дні по спеціальному графіку.
✓ Якщо оголошена вартість від 15000 грн або замовлена послуга "Особисто в руки", Одержувачеві необхідно надати паспорт.
✓ Якщо Одержувач є платником послуг за готівковий розрахунок - гроші оплачуються кур'єрові.
Загальна вартість до оплати не більше ніж 50000 грн
Рух товару за рахунок покупця, виходячи з тарифів перевізника.
Самовивезення з с.Голубине
✓ Якщо Ви оформили замовлення і мешкаєте в с.Голубине або має Ви можете самостійно забрати вантаж в точці видачі.
✓Перевірка та видача товару вудбувається , безпосередньо, у пункті відгрузки.
Доставка нашим перевізником.
✓Якщо ви знаходитеся в Закарпатській області, та маєте бажання співпрацювати, доставка замовлень від 1000грн відбувається за наш рахунок, у визначений, попередньо маршрутом, день.
✓Перевірка товару відбувається після доставки, та може бути уточнена протягом 2-ох діб після отримання , з адміністрацією SAVMARKET, за контактним телефоном вказаним у накладних, або з вашим торговим представником (для існуючих клієнтів)
Через напружену ситуацію тимчасово призупинена доставка товарів в м. Донецьк і м. Луганськ.
Обмежена і затримується доставка по Луганській і Донецькій областям.
На що треба звертати увагу при отриманні замовлення?
- перевіряйте артикули на товарі;
- перевіряйте кількість місць, чи все видано службою доставки;
- оглянете коробку на цілісність і переконаєтеся, що її не розкривали.
Важливо знати!
Шановні покупці! Перевіряйте уважно товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. Поставивши підпис і пішовши з відділення, Ви погоджуєтеся з тим, що товар Вас повністю влаштовує за усіма параметрами. Ми відправляємо товар абсолютно новий і справний. Далі, за нього відповідає транспортна компанія і у разі ушкодження тільки вони Вам виплачують суму страховки за письмовою заявою. Але це тільки у разі пред'явлення претензії при огляді, не йдучи з відділення! Наш магазин не компенсує і не приймає на повернення товари, пошкоджені транспортними.
Що робити, якщо в замовленні виявлено брак або неточності , а доставка відбувалася нашими перевізниками?
Протягом 2-ох днів після отримання вантажу, якщо виникають уточнюючі питання, адміністрація , радо допоможе вам у їх вирішенні.
Звертатися за телефоном , вказаним у накладній!
Що робити, якщо коробка пошкоджена, а замовлення на відділенні грузоперевізника?
Якщо при отриманні Вашого замовлення на відділенні грузоперевозочной компанії Ви виявили, що коробка або товар пошкоджений Вам необхідно:
- У співробітника Нової Пошти або ИнТайм узяти бланк і оформити претензію; 2. Необхідно чітко вказати причину, що сталося з вантажем;
- Вказати вартість компенсації;
4.Вантаж не приймати і не оплачувати;
- Бланк-претензію необхідно доповнити фотографіями.
Що робити, якщо коробка пошкоджена, а замовлення доставив кур'єр?
Якщо Ваше замовлення доставив кур'єр і при отриманні, Ви виявили, що коробка або товар пошкоджений Вам необхідно:
- У кур'єра узяти бланк і оформити претензію; (Увага! Якщо кур'єр не надає бланк для складання претензії, Вам необхідно подзвонити на гарячу лінію перевізника).
- Необхідно чітко вказати причину, що сталося з вантажем;
- Кур'єра ні в якому разі не відпускати;
- Вантаж не приймати і не оплачувати;
- Вказати вартість компенсації;
- Бланк-претензію необхідно доповнити фотографіями.
Після оформлення заяви, співробітник грузоперевізної компанії передає претензію у відділ по роботі з клієнтами, де і прийматиметься рішення. Увага! Заява обробляється від 7 до 10 робочих днів.